Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

2018-08-30T10:08:52+02:00

Cinta Manusia Yang Tidak Ke Mana..

Posted by syauqinasyahidah

Cewahh... tajuk xboleh blah kan? saja ja nak share.. sendiri2 je kisah hidup yang betul.. hahahh. memandangkan bukan ada follower pun, just macam nak jadikan sebagai diari la, diari online.. hahah.. boleh x? oke..oke.. ksahnya begini..

aku ni dengan izin Allah, Allah masih jaga . Xpernah lagi la istilah couple2 nih.. cumanya nak dijadikan cerita.. semasa di universiti, ada la beberapa sebenarnya yang merisik2... bukan nya aku lawa pun, tu sebab aku susah juga nak percaya kalau orang kata suka aku... sebab aku sedar siapa diri aku ni ha... okey sambung citer.. 

semasa orang merisik aku tanya macam2, ada ja aku berkenan, ada yang x... ada yang aku berkenan sebab rupa, ada yang aku berkenan sebab kesungguhan, ada yang aku berkenan sebab nampak baik, dan macam2 la.. sebab aku ni bukannya pandai nak istilah bercinta2.. yang aku tahu, kau kawan aku. cukup takat tu, no lebih2... 

Tetapi, bermulanya cerita aku dengan si dia... :) perkenalan kami sebenarnya di surau lama univeristi.. kenapa cakap surau lama? sbb sekarang dah ada masjid baru... so sebleum ni kami guna satu tempat ni untuk solat semua la, kecil ja tempatnya.. ditakdirkan Allah Azza Wajalla, aku bertemu dengan nya di surau tersebut.


A115

Dan Allah jualah yang memiliki timur dan barat, maka ke mana sahaja kamu arahkan diri (ke kiblat untuk mengadap Allah) maka di situlah arah yang diredhai Allah; sesungguhnya Allah Maha Luas (rahmatNya dan limpah kurniaNya), lagi sentiasa Mengetahui.




part 1......

See comments

To be informed of the latest articles, subscribe:
comments

Girl Gift Template by Ipietoon - Hosted by Overblog